Manapság a közösségi médiában való jelenlét központi kérdés az online marketing sikeressége szempontjából. Itt különösen igaz a mondás: aki kimarad, lemarad. A naprakész információközlés ezeken a platformokon tud leginkább megvalósulni, és csak akkor tudsz lépést tartani, ha aktívan jelen vagy.

Facebook, Instagram, TikTok. Ez az a három social media felület, amit a vállalatoknak érdemes használni, hogy minél szélesebb célközönséget érjenek el velük. Ha nem tudod, hogyan csináld, a Prioris közösségi média marketingben segíthet neked. Mi most ennek egy szűk szegmensével, az Instagram sztorival foglalkozunk kicsit alaposabban, mert sokan nem ismerik, pedig óriási lehetőségeket rejt magában!

Több millió felhasználó, hatalmas vonzerő: az Insta sztori

Az Insta már évekkel ezelőtt kifejlesztette a sztori funkciót. Az ide feltöltött információk 24 órán keresztül láthatóak, és aki nem követi nap mint nap, lemarad a legfontosabb történésekről. Képet éppúgy lehet kitenni, mint videót, és a felhasználók sokkal szívesebben nézik itt ezeket, mint bárhol máshol.

A lehetőségekről röviden

Az Instagram sztori lehetőséget ad arra, hogy kapcsolatba kerülj a célközönségeddel, ugyanis nagyon interaktív. Indíthatsz itt szavazást, kvízeket, nyereményjátékokat is akár. De felmérheted az igényeket is, aztán beépítheted egy következő kampányba. 

Felfedhetsz akár még kulisszatitkokat is, hogy lássák a követőid, mi történik a színfalak mögött. Mindenkit érdekel, hogy mi zajlik a háttérben, ezzel személyesebbé teheted a kommunikációt. Hogy hogyan? Egy új termék érkezésénél visszaszámlálást indíthatsz. Bejelentkezhetsz érdekes helyszínekről, amelyek üzleti szempontból fontosak, de tagelhetsz is embereket.

Márkanagykövet díjazás nélkül és a hirdetések

Ha sok elégedett vásárlót szerzel, akkor ingyen reklámot csinálsz magadnak. Díjazás nélkül fogják ajánlani a márkád a sztorijukban. Ezt pedig csak meg kell majd osztanod, és máris elindul az imázsépítés. Azt nem árt tudni, hogy linket csak 10 000 követő felett lehet elhelyezni, ugyanakkor hirdetni már itt is lehet. 

A stratégia kulcsfontosságú

Ahhoz, hogy valós eredményeket is elkönyvelhess, nem elég hébe-hóba megjelenni az Insta sztoriban. Tudatos tervezésre, stratégiára van szükség. Ezek mentén és a célokat szem előtt tartva haladj előre. Persze lesznek majd hirtelen beeső témák is, amiket azonnal kell kommunikálni, de ez természetes. Ugyanakkor a tudatos tervezés a legfontosabb.

Se időd, se kedved nincs ahhoz, hogy az online marketinget magasabb szinten űzd? Akkor hívj segítségül profikat, akik szakmai tanácsaikkal helyes mederbe terelik a social media kommunikációd! Ilyen többek között a Prioris is, akik A-tól Z-ig mindenben tudnak segíteni, ami online és marketing.